UZIN's nye image

UZIN, Tysk markedsleder på systemer for gulv og parkett, demonstrerer samarbeide med sine kunder i sin nye merkebygging. Gulvleggere med et UZIN flagg i hånden, presenterer suksess-prosjekter de har gjennomført i samarbeide med UZIN, og bruker derfor det nye slagordet «UZIN. The floor belongs to you». Dette viser hvor viktig det er for gulvleggere og UZIN å samarbeide som partnere for å oppnå felles suksess. Denne kampanjen foregår i mange europeiske land.

Beat Ludin, UZIN`s  Brand Manager, peker på essensen i denne merkevarebyggingen:
«UZIN viser klart med dette at vi mestrer vår bransje. Våre kunder og partnere over hele verden kan stole på at kvaliteten på UZIN`s produkter og service oppfyller de høyeste krav. Kampanjen vil derfor være et synlig bevis på tilliten mellom gulvleggerfirmaer, forhandlere og UZIN også i framtiden og være et svært viktig bidrag til et langsiktig samarbeide».

Gulvleggerfirmaer oppnår mye egenreklame ved å presenterer seg selv ved prosjekter som er blitt gjennomført med UZIN produkter og med service og konsulenthjelp fra UZIN. Presentasjonen gir informasjon om de konkrete tekniske utfordringene ved prosjektet, som:  Ekstrem hurtig utførelse også uten forurensning, strenge miljømessige krav eller spesielle og uvanlige krav fra kunder. Gulvleggerne holder UZIN flagget i hånden. Det representerer alle UZIN`s systemløsninger og er et bevis på håndverksekspertise og førsteklasses gulvinstallasjon. Denne nye UZIN kampanjen taler et klart visuelt språk og understreker merkets ledende stilling i markedet.